İnönü Üniversitesi

Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi
   


 





Kullanıcı Adı
Şifre
Sayıların Toplamı  
 
   
   












 
KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ AKTİF HALE GETİRİLMİŞTİR.
                   
           Üniversitemizin 2016-2017 öğretim yılı Bahar yarıyılı kayıt yenileme işlemleri başlatılmıştır.

1 -  Tüm Ziraat Bankası ATM ve İnternet Bankacılığıdan - Eğitim Ödemeleri kısmında yer alan 
       İNÖNÜ HARÇ ve UZAKTAN EĞİTİM'e  giriniz, ÖĞRENCİ NUMARANIZI TUŞLAYARAK Ekrana
       gelen harç tutarını ödeme yapınız.
2-    Harç ödeme işlemi yapıldıktan sonra ders kayıt işlemlerini 22 Şubat 2017 tarihine    
       kadar  Kayıt Yenileme işlemi yapabilirsiniz.
3-    2016 yılı yeni kayıtlanan 1.sınıf öğrencileri ders seçimlerini otomasyon sisteminden yaparak    
       danışmanlarına kayıt tamamlama işlemi yapmaları gerekmektedir.
4- Kayıt işlemleri esnasında Müfredatta yer alan dersleri işaretleyiniz.
5- Müfredat dışı görünen kaldırılmış derslerde işaretleme yapılmayacaktır.
6- DANIŞMAN ONAYLAMASI YAPILDIKTAN SONRA KAYIT YENİLEME İŞLEMİ TAMAMLANMIŞ OLACAKTIR.
7-  Ders Seçmi yaparken, Çakışma nedeni ile bulunduğu dönemdeki derslerin dışında üst dönemlerden ders
     alanlar kontrol edilerek kayıtlarından silinecektir.

ENSTİTÜ ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
        ENSTİTÜ ÖĞRENCİLERİN HARÇ ÖDEMELERİNDEKİ SORUNLARDAN DOLAYI HARFLİ ÖĞRENCİ NUMARALARI YENİLENMİŞTİR. YENİ ÖĞRENCİ NUMARANIZLA HARÇ ÖDEMESİ YAPILABİLMEKTEDİR. YENİ ÖĞRENCİ NUMARANIZI ÖĞRENEBİLMENİZ İÇİN "https://obs.inonu.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx" WEB ADRESİNDEN ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.

                   ÖNEMLE DUYURULUR.


DERS PROGRAMI GİRİŞİ SIRASINDA BLOK DERS TANIMI YAPILIRSA "(8:00 - 12:00) 4 SAAT GİBİ" HER DERS 45 DK ARA 15 DK OLARAK ATANMAKTADIR. 45 DK DERS + 10 DK ARA ŞEKLİNDE PROGRAM YAPILACAKSA HER DERS SAATİ İÇİN AYRI KAYIT GİRİLMELİDİR."(8:00-8:45 / 8:55-9:40 / 9:50-10:35 / 10:45-11:30)" GİBİ...